Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Kami nak Rompak!!!

Cikgu Iza | November 11, 2013 | 12 Komen |
Akal perompak ni kalau nak diukur tahap mana pun susah!

Pagi ni kecoh apabila bilik guru dipecah masuk, habis barang2 dalam bilik guru digeledah! Gambar menceritakan sebahagian daripada kekecohan pagi ni. Motif perompak tak tahulah kerana printer dan kipas angin peribadi guru semuanya x hilang. Malah kain pasang yang baru dibeli dari vietnam pada cuti deepavali ari tu pun tidak disentuh. Duit pibg yang diselit dalam buku resit pibg pun mereka x nampak! Sebenarnya kami x berani nak sentuh apa2, tapi dari pemerhatian luaran cuma duit syiling dan duit ringgit yang hilang. Paling tak boleh kalah, perompak tu mengaku "kami nak rompak!!"... suspek? Kami tengah mencari buku2 latihan guru terbabit untuk membandingkan tulisan siapa. Moralnya, sebagai guru... 'jangan marah murid, jangan garang sangat'... nanti meja digeledah dan barang dirompak!
Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

  1. La, boleh pulak jadi macam ni ye? kalau budak yg budak, memang berani dia.. semoga dapat tahu cepat siapa yang bertanggungjawab

    ReplyDelete
  2. Ni keje bebudak ke..? Siap tnggl jejak lg tu ha....tulisan dia tu....nasib la brang yg berharga x hilang...

    ReplyDelete
  3. Ishhh siap tulis kami nak rompak lagi tu, apa lah nak jadik sekarang ni yea..Harap dapat lakukan siasatan dan dapat carik siapa yang buat ni..

    ReplyDelete
  4. ya allah takutnya
    siap tulis notis

    ReplyDelete
  5. boleh plak tulis nota camtu nak merompak..

    ReplyDelete
  6. Masya Allah.. semoga Allah permudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  7. Ya Allah.. klu budak punya angkara, mmg makin berani ye budak sekolah skrg..huu.. seriau pulak..

    ReplyDelete
  8. Macam2 kes rompakan Sekarang iza... rasanya budak2 yg buat tu, tak byk beg berharga hilang... tulisan siapalah tu ye..

    ReplyDelete
  9. La....mcm singkat akal je. Ni bukan betul nak mencuri ni tapi mcm lebih pd motif dendam je?

    ReplyDelete
  10. ya allah ,,, sampai mcm ni sekali yer !

    ReplyDelete
  11. Nampak macam lebih kepada dendam...Bukan betul2 nak merompak

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com