Like Emas Like Powergold

Pages

@aimaniman |

Kami nak Rompak!!!

Akal perompak ni kalau nak diukur tahap mana pun susah!

Pagi ni kecoh apabila bilik guru dipecah masuk, habis barang2 dalam bilik guru digeledah! Gambar menceritakan sebahagian daripada kekecohan pagi ni. Motif perompak tak tahulah kerana printer dan kipas angin peribadi guru semuanya x hilang. Malah kain pasang yang baru dibeli dari vietnam pada cuti deepavali ari tu pun tidak disentuh. Duit pibg yang diselit dalam buku resit pibg pun mereka x nampak! Sebenarnya kami x berani nak sentuh apa2, tapi dari pemerhatian luaran cuma duit syiling dan duit ringgit yang hilang. Paling tak boleh kalah, perompak tu mengaku "kami nak rompak!!"... suspek? Kami tengah mencari buku2 latihan guru terbabit untuk membandingkan tulisan siapa. Moralnya, sebagai guru... 'jangan marah murid, jangan garang sangat'... nanti meja digeledah dan barang dirompak!
Published with Blogger-droid v2.0.10

Sudah baca sila komen

12 comments:

Aisy Nasiha said...

La, boleh pulak jadi macam ni ye? kalau budak yg budak, memang berani dia.. semoga dapat tahu cepat siapa yang bertanggungjawab

asyifa mustaffa said...

Ni keje bebudak ke..? Siap tnggl jejak lg tu ha....tulisan dia tu....nasib la brang yg berharga x hilang...

Nurulhuda Abdul Latip said...

Ishhh siap tulis kami nak rompak lagi tu, apa lah nak jadik sekarang ni yea..Harap dapat lakukan siasatan dan dapat carik siapa yang buat ni..

Nurzakiah Hanum said...

ya allah takutnya
siap tulis notis

Zee Suhaini said...

boleh plak tulis nota camtu nak merompak..

Kakizan Omar said...

Masya Allah.. semoga Allah permudahkan segalanya...

mama lieyna said...

Ya Allah.. klu budak punya angkara, mmg makin berani ye budak sekolah skrg..huu.. seriau pulak..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Macam2 kes rompakan Sekarang iza... rasanya budak2 yg buat tu, tak byk beg berharga hilang... tulisan siapalah tu ye..

faraherda.razalan said...

La....mcm singkat akal je. Ni bukan betul nak mencuri ni tapi mcm lebih pd motif dendam je?

Kesuma Angsana said...

ya allah ,,, sampai mcm ni sekali yer !

Cik Itah@RRP said...

sampai macam tu pulak ye..

Daddy Ziyyad said...

Nampak macam lebih kepada dendam...Bukan betul2 nak merompak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012