Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

i-Think : Macam Best jer, Macam Comel jer...

Cikgu Iza | February 06, 2014 | 5 Komen |
i-Think....
Kenapa tak boleh awan cikgu? Kenapa tak boleh buat bunga cikgu? Kenapa tak boleh kotak cikgu? Nak salin nota macam biasa boleh ke? Itulah i-Think.. macam best jer, macam comel jer...


Guru-guru tentu pening apabila hendak mengaplikasikan i-think di kelas. Bukan saja kelas akhir, malah kelas awal pun 'leceh' apabila diminta melukis peta bulatan dan peta buih berganda. Hampir 1 masa dihabiskan hanya untuk melukis bulatan, tapi hasilnya bukan bulatan yang kita dapat, tapi karipap kempis, bulatan senget dan macam-macam bentuk lagi. Kalau diikutkan hati, malas nak aplikasikan i-Think di kelas kan? Tapi 'mem besar' ..'kejar' pula.. so nak tak nak kena buat juga. Jadi bagi guru-guru yang ada masalah serupa, bolehlah klik ke alamat di atas tu.. Ada 2 peta i-Think yang boleh dikongsi bersama. Tinggal print, riso dan edar.... Boleh lah kita jimat masa dan latih anak murid mencari isi.. supaya apabila diobserve tidak 'mati kutu' kita kat depan nun... 

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com