Klik@Lazada

nuff

Pearl Haya : Mudahnya Shopping Online dalam Group Wassup

Cikgu Iza | March 26, 2015 | 2 Komen |
Mudahnya orang zaman sekarang. Memang mudah duit keluar macam air mengalir dari pili Syabas!

jom berwassap

jom berwassap

Mentang-mentang minggu gaji, tangan mama terasa gatal-gatal untuk membeli belah di FB. Sekarang semakin panjang langkah mama apabila join grup wassap pula!. Semenjak mengenali PH, memang terus jatuh cinta tau. Banyak dah jenama tudung lain yang mama layan, dari yang semurah rm20 sampailah yang setanding dengan harga PH seperti Ariani dan D'haja, namun PH masih dihati. Serius mama kata, alah membeli memang menang memakainya tau. Awning PH ni memang terletak di muka, sebab tu kalau mama kaya, memang nak je borong PH. Nasib baik mama tak kaya!. Tapi kalau jenis yang kurang mampu macam mama, beli saja yang preloved atau clearance stock. Pasti berbaloi-baloi. Selamat bershopping ye...

2 comments:

Khai♥Rin : anies said...

pompuan dan shopping kan... ;-)

norhidana miswan said...

mmg mudah tp bahaya hehhehe...

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com