Like Emas Like Powergold

Pages

@aimaniman |

Pearl Haya : Mudahnya Shopping Online dalam Group Wassup

Mudahnya orang zaman sekarang. Memang mudah duit keluar macam air mengalir dari pili Syabas!

jom berwassap

jom berwassap

Mentang-mentang minggu gaji, tangan mama terasa gatal-gatal untuk membeli belah di FB. Sekarang semakin panjang langkah mama apabila join grup wassap pula!. Semenjak mengenali PH, memang terus jatuh cinta tau. Banyak dah jenama tudung lain yang mama layan, dari yang semurah rm20 sampailah yang setanding dengan harga PH seperti Ariani dan D'haja, namun PH masih dihati. Serius mama kata, alah membeli memang menang memakainya tau. Awning PH ni memang terletak di muka, sebab tu kalau mama kaya, memang nak je borong PH. Nasib baik mama tak kaya!. Tapi kalau jenis yang kurang mampu macam mama, beli saja yang preloved atau clearance stock. Pasti berbaloi-baloi. Selamat bershopping ye...


Sudah baca sila komen

2 comments:

Khai♥Rin : anies said...

pompuan dan shopping kan... ;-)

norhidana miswan said...

mmg mudah tp bahaya hehhehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012