Klik@Lazada

nuff

Seronoknya Wetland Putrajaya!

Cikgu Iza | June 02, 2015 | 3 Komen |
Seronok tau, jom jalan2 di wetland Pj...








Tapi malangnya, time seronok2 guruh pula sabung menyabung... teringat kisah di sri medan, mangsa dipanah petir time berteduh di pondok! Mama x mau ambil apa2 risiko terus angkut budak2 masuk my great alza.. Awan menangis lebat di luar kereta, dalam kereta pun lebat hujan 3 org budak! Tapi demi keselamatan mereka, mama buat x dengar je..

Sebenarnya bukan merancang pun nak ke sini. Mula2 mama gunakan waktu cuti sekolah ni untuk berurusan di bpp. Rasanya pegawai di kaunter bpp tu dah cam muka mama, hampir setiap bulan, malah mama ambil crk semata2 untuk berjumpa mereka! Opppssss... untuk menyelesaikan masalah tertangguh hal penjualan rumah sejak 2012 tau! Tak tau lah sama ada loyer atau bpp yang x buat kerja. Rasa malu dah nak berurusan, tapi apakan daya, rumah dah dijual tapi duit liat sangat nak dapat. Lepas ke bpp, barulah mama ronda2 ke wetland... kira jalan2 tanpa dirancang la ni. Tapi serius kata, not bad, bolehlah pusing2 tasik naik bot...

posted from Bloggeroid

3 comments:

anyss said...

assalamualaikum,
dah lama tak pi wetland

norhidana miswan said...

best jgk yek.... sesekali melayan tasik situ... msti damai je rasa

Mrs Velentine said...

amboi muncungnya mulut.hihi..best dapat jalan2 cuti sklh ni kan

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com