Like Emas Like Powergold

Pages

@aimaniman |

Dokumentasi Minggu Bahasa 2016 : muat turun free


Janji dicapati? Tak, mama kalau janji akan ditunaikan, in sha allah... Hari tu, dah belanja pic pelancaran, pic Ujana Buku DBP dan pic AdaP Berita Harian, jadi hari ni mama belanja pic majlis penutup..


Explorace

Pementasan Drama Aku Bukan Gila

Nyanyian

Majlis Penutup

Penyampaian Hadiah oleh PK Koku dan GKMP Bahasa...

Kepada rakan2 guru yang ditugaskan sebagai ajk dokumentasi, bolehlah jadikan dokumentasi ini sebagai rujukan. Boleh cnp tapi jangan lupa tukar nama ajk, nama sekolah dan tarikh ye... Almaklum, mama selalu terkantoi kerana cnp tanpa menukar nama! Tapi boss sporting,.. asyik2 kena sindir 'kuat minum kopi'!.. Alaaa... kita kan sibuk, so work smart ye...




Sudah baca sila komen

4 comments:

babYpose said...

Macam-macam aktiviti sekarang sebagai guru peka dengan perkembangan, untung anak-anak. Teringin pula nak tahu bagaimana akhirnya pementasan "aku bukan gila" :)

Mrs Velentine said...

wah bestnya ...warga pendidik ni banyak usaha kan untuk anak2 didik

Kakzakie Purvit said...

Cabaran menjadi guru semakin besar. Kena selalu lebih advance dek murid hari ini yg semakin peka.

# beruntung jadi guru sebenarnya menimba banyak ganjaran dunia dan akhirat. jgn kesal ini pilihan tepat.

aizamia3 said...

Moga anak2 murid berjaya dengan bantuan dari guru2 yang berusaha untuk melihat anak didiknya berjaya.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012